fredag 24 maj 2013

*föser bort några dammråttor*

Här har det då varit bra tyst ett tag...!

Livet hände, och jag har fått prioritera annat än bloggandet. Men det här med att ha en blogg är lite som att äta lösgodis - det är lite svårt att verkligen sluta. Man klarar sig ett tag men sedan kommer sötsuget tillbaka... Så nu ska jag försöka ruska liv i KOincidenter igen!

Jag kommer att ta en liiiten bredare inriktning i fortsättningen. Känner liksom att jag ändå vill ha en personlig blogg, där jag kan dela med mig av sånt där underbart nördigt som vinylgfigurer, serier och mina loppisäventyr, men även lite outfits of the day och lite schyssta sminkningar. Kanske lite produktrecensioner. Det är ju såhär att jag under mina många år som student har blivit rätt bra på det här att fynda bland budgetmärken och hitta små pärlor, så varför inte dela med mig av detta? Ska vi kalla det en livsstilsblogg? Det kan vi göra. Kossans livsstilsblogg. Glamoröst nördigt, liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar