onsdag 29 maj 2013

Marvel x KidRobot: Nerd Overload!

I augusti kommer kanske den nördigaste design team-up någonsin... KidRobot släpper nämligen figurer i samarbete med Marvel!

En av de som ska få bära superhjälte- (och skurk-) skrud är de ikoniska Labbits. Enligt uppgift kommer det att finnas en Wolverine och en Venom. Dessa är fullstora 7inch-figurer. Vinylpulse förutspår att en blindbox serie med Marvel Labbits kommer i framtiden. Det hoppas jag definitivt på, eftersom man då kan få tag i dessto fler!


Jag gillar verkligen hur de fått med Wolverines klor... Snikt snikt, bub!

Den andra Marvelreleasen är Munnys! Vad jag förstår kommer det att finnas en blindbox-variant och en större. I den större kommer man att få med klistermärken som gör att man kan själv skapa sin favorithjälte (eller skurk...), eftersom Munnys annars är DIY-figurer. Jag är inget Munny-fan, och hade blivit mycket mer upphetsad om de hade gjort en större release med blindbox Dunnys i Marvelkaraktärer. Trots detta skulle jag absolut inte klaga om jag fick tag i en liten Thor-Munny...

...eller en Captain America. Eller Iron Man... Tee-hee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar