fredag 13 mars 2009

Ytterligare några presentationer...

...den här gången med bilder!
Så här ser jag ut just nu. Osminkad, rufsig i håret, hängandes över datorbordet, med flottiga glasögon sedan jag gjorde middag. Men jag kan inte vara glamorös jämt, hörni!

Ni ser lite av min lägenhet bakom mig (som tur är syns inte röran så mycket...) Det är faktiskt inte mer än så, förutom kök och badrum. Tjugosex kvadratmeter plus balkong. Lyx!
Här är mina små bortskämda kryp älsklingar. Doris den Bitske till vänster och Kajsa den Tjocke till höger.

De är riktiga matvrak och älskar pepparkakor. Doris tycker om att bli kliad under hakan, medan Kajsa mest sitter still och myser (eller också är hon vettskrämd, jag vet faktiskt inte).
Detta är Nebelgeist, vilket är ett påhittat ord som betyder 'dimspöke' på tyska. Ja, jag har döpt min gura. Nej, jag är inte galen. Inte helt.

Det är hursomhelst en Squier Strat. Visst är den fin? Så glansig. Mmm nu vill jag spela lite. Dags att trassla ut förstärkarsladden och dra några riff.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar